Dat vraagt om meer!

"Als we gisteren vergeten, is alles wat vandaag gebeurt niet echt." ~ p118

Daar waar Hitte je wangen licht deed blozen, geeft Razend je hartkloppingen!!! Wat heeft Lis Lucassen toch een heerlijke schrijfstijl... En ook al heb echt helemaal niks met snelle auto's en straatraces; Het is net als verliefd zijn, je neemt het allemaal voor lief.

In Razend leer je Stef, die zijn debuut maakte in Hitte, beter kennen. Wat is het geheim dat hij draagt, waarover voelt hij zich zo schuldig? En waarom is de klik met Liv zo groot, en kan zij als enige door zijn muur heen breken? Het verhaal is een rollercoaster aan emoties en gebeurtenissen en laat je geen moment los. Vanaf de eerste kus (en orgasme) voel je de spanning tussen die twee van het papier af branden. Terwijl er door alle gebeurtenissen weinig tijd is om na te genieten, blijft het gevoel in de lucht hangen als sterrenstof. Er is een mooie balans tussen lust, liefde, verdriet, woede en haat...

Absolute meerwaarde zijn de flashbacks in het verhaal, die je de momenten uit het verleden laten zien die invloed hebben op het heden. En menn wat heb ik inmiddels een hekel aan die pa van stef!!!

Ook erg bijzonder om een personage (Cis) naar mij vernoemd te hebben, gaf de leeservaring toch net dat beetje meer ;)

Dikke 5☆ voor dit heerlijke NA boek, en kan niet wachten op het vervolg Zomer!

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters