"Zeker nu ik moe en verdrietig ben, is deze heerlijke ik-hou-zoveel-van-je seks het allerbest. Langzaam, veel oogcontact, veel mond en tong, dicht bij elkaar, met zijn armen strak om me heen." ~ p98.

Lees deel 3 niet, ik herhaal lees deel 3 NIET!!! Wacht tot het laatste deel uit is, want dit is niet te doen. Ik geloof dat ik net een beetje ben gestorven tijdens het lezen van de laatste bladzijde... Oke, als je net zo koppige bent als ik, wil je hem nu juíst lezen. Maar weet dat ik er voor je bent. Om te praten. Te schreeuwen. Wat dan ook. Ik ben hier.

"Wat één man wel niet kan veroorzaken, wat een slechte basis al niet kan doen met een mens." ~ p234.

Achter gesloten deuren is het derde deel uit de King Reeks, die uiteindelijk uit 4 delen zal bestaan. Het vertelt het verhaal van de affaire tussen Luci en haar zwager Josh. Een onverwachte aanslag op Sinterklaasavond laat het gezin flink schrikken. Wie zit hier achter, en nog belangrijker: waarom? Stukje bij beetje wordt de geheimen van de familie King ontrafeld. Wanneer Luci ook achter Benjamins leugens komt, stort haar wereld in. Kan zij alle nieuwe uitdagingen wel aan?
Het bloed zat onder mijn nagels na het lezen van de laatste pagina, en ik overwoog serieus een dreigbrief naar de auteur te sturen. Maar dat is natuurlijk gekkigheid (oke, ik heb wel een heel klein, zoet, onschuldig, boos berichtje gestuurd *kuch*, dat zou jij ook doen!). Dacht je dat het na het lezen van de vorige twee delen niet gekker kon lopen: zet je schrap! Olivia Lewis weet zichzelf weer enorm te overtreffen, en maakt mij als lezer doodsbang voor het laatste deel. Ze weet zich zo goed in te leven in de personages, dat je bijna bang bent om te vragen waar ze haar inspiratie vandaan heeft gehaald. De keuzes van Luci, Benjamin en Josh worden steeds logischer, omdat je ze als lezer inmiddels écht kent. Het is wederom een boek om met volle teugen van te genieten, en dan niet eens alleen om de geweldige sekscenes.

"Als jij constant tegen me hebt gelogen, wat is er dan nog echt in mijn leven? Wie kan ik nog vertrouwen als jíj niet te vertrouwen was?" ~ p261.

Ik ben knetter trots dat mijn quote op de voorkant van dit deel prijkt, en nog trotser dat hij niet passender had kunnen zijn. Want geloof me, smachten is niets vergeleken met wat je voelt na het lezen van de laatste punt! Dikke, vette, welverdiende 5 sterren. Kom maar op met dat laatste deel.

Reacties op: The Bookbabe

Achter gesloten deuren - Olivia Lewis