The Bookbabe

"Hij is een Boeman, over wie alleen maar gefluisterd wordt, maar over wie nooit echt wordt gepraat. Alsof het uitspreken van zijn naam hem zal doen verschijnen. En dat wil niemand." ~ p8.

Mag ik hier nog 100 boeken van lezen? Wat lees dit enorm lekker weg! Oke, je moet wel houden van de pittige, seksuele scenes. Maar die spanning!!!

"Volwassen mannen met enorme ballen zouden het lef niet hebben. Daarom fascineert ze me. Ze is anders." ~ p77.

Genadeloze koning is het eerste deel uit de Mount trilogie. New Orleans is van hem, niemand kent zijn echte naam, maar hij is de baas overal alles en iedereen. Zijn invloed kent geen grenzen, en zijn eisen worden ALTIJD ingewilligd. Zij staat bij hem in het krijt, haar familiebedrijf is bijna failliet, zonder zijn geld zou de distilleerderij er morgen niet meer zijn. Wat zijn belang is? Dat weet niemand, maar dat zij nu zijn aandacht heeft is wel duidelijk. En nu moet zij haar schuld inlossen. Tot die tijd is Keira is het bezit van Lachlan Mount geworden.
Wat heb ik genoten wat dit boek! Whiskey zal echt nooit meer hetzelfde zijn. Meghan March weet heel goed de spanning tussen de personages te beschrijven en er zit, naast alle erotiek, ook echt een leuk, spannend verhaal in. Wie is die vent? Waarom heeft hij zoveel macht? En dan dat einde!!! Dit is echt een boek die je in 1 ruk MOET uitlezen, en waarvan je ook echt de volgende 2 delen in huis moet hebben. Geloof me. Stoppen is geen optie. Ben je allergisch voor dominante mannen, laat dit boek dan absoluut liggen. Zo niet: schenk een drankje in, zet je telefoon op mute en geniet van het lezen.

"Ik laat het gebeuren, terwijl ik in de zwarte ogen kijk van een man die ik haat, maar die mijn lichaam bespeelt alsof hij een handleiding heeft waarvan ik niet eens wist dat hij bestond. ~ p112.

Vanaf de eerste pagina wist Meghan March mijn aandacht te pakken, en tot de laatste pagina heeft ze dat vast gehouden. En geloof me, ze staat per direct op mijn favorieten lijst. Vanaf nu zal ik elk boek verslinden dat er van haar vertaald wordt! Dikke 5 sterren.

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters