The Bookbabe

"Nieuwsflits, vriend. Ik ken jou niet en ook niet de Ray die jij kent. Mijn naam is niet eens Ray, Ze noemen me Doe. Zoals in Jane Doe. Zoals in niemand wist wie ik verdomme was." ~ p46.

Nooit verwacht dat ik zelfs nog een warm en fuzzy gevoel zou krijgen bij het einde van dit boek? Maar alles viel gewoon heerlijk op zijn plek! Loved it!

" 'In mijn wereld is het doden of gedood worden schatje.' Zijn mond vertrok in een harde streep. 'Dus ik heb gedood.' " ~ p69.

Tyrant is het tweede deel uit de King serie en vertelt het verhaal van Doe en King. Doe herinnert zich alles langzaam aan weer alles, alleen zou ze niets liever willen dan alles direct weer vergeten. De waarheid brengt duistere geheimen aan het licht. Als ze er achterkomen dat ze alles weer weet en ze hulp zou zoeken bij de man die haar hart bezit, brengt ze alles en iedereen in gevaar. Nu is het haar beurt om hem te redden, koste wat kost.
Wat een geweldig vervolg! Heerlijk hoe alle puzzelstukjes langzaam op zijn plek valln, en het verleden uiteindelijk het heden in haalt. Je merkt dat er over elk deel van het verhaal echt goed is nagedacht, wanneer alles langzaam tot een geheel vormt. De toch al sterkte personages, worden steeds voller. Er is goed nagedacht over oorzaak en gevolg, ook wat betreft emoties. Dit alles maakt het tot een geweldig verhaal waar ik echt van het genoten. En ook al is het verhaal van Doe en King hiermee tot een einde gekomen, je wilt niets liever dan het volgende boek in de serie hebben. Helaas is dat nog even wachten tot november.

"De paar andere herinneringen die ik had opgehaald, waren gewoon in mijn hoofd binnen gewandeld. Deze kwam aan als een bus waarvan de remmen het niet meer deden." ~ p128.

Ik heb echt met volle teugen genoten van dit tweede deel! Ik kan dan ook niet anders dan 5 sterren uitdelen. T.M. Frazier komt absoluut op mijn 'wil ik alles van lezen'-lijstje ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters