B.A. Paris is zeker de ‘queen of domestic noir’.

Finn heeft een goede baan, een leuk appartement met zijn vriend en collega Harry en genoeg leuke vrouwen om uit te kiezen.
Op een gegeven moment komt hij de mooie Layla tegen. Onzeker en naïef probeert zij te overleven in Londen. Wanneer ze erachter komt dat dit niet in haar eentje lukt, zoekt ze hulp bij Finn.

Finn en Layla worden verliefd en leiden een mooi leven samen. Tijdens de terugkeer van een vakantie in Frankrijk gaat het alleen enorm mis!
Finn stopt op een parkeerplaats om even naar het toilet te gaan, maar bij terugkomst is Layla verdwenen. Waar is Layla? Wat is er gebeurd? Hoe kan iemand zomaar opeens verdwijnen?

Finn leert na een tijdje Ellen kennen, Layla haar zus. Na een tijdje ontstaan er gevoelens tussen Finn en Ellen en ze besluiten om samen te gaan wonen. Finn vraagt Ellen om een gegeven moment zelfs ten huwelijk. Vanaf dat moment gebeuren er onverklaarbare dingen. Dingen waardoor Finn gaat denken dat Layla misschien nog leeft! Alleen als dat zo is, waarom heeft Layla dan zolang gewacht voordat ze iets van zich lief horen?

Een bloedstollend, spannende thriller die je geboeid houdt van begin tot eind! In één ruk uitgelezen!

Reacties op: In één ruk uitgelezen!

Breng me terug - B.A. Paris
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 11,00