De moeite waard

09 december 2015
Dinie Bell is al van jongs af aan gefascineerd geweest door het fenomeen geesten. Haar fascinatie bracht haar ertoe een boek over een spookhuis te schrijven.

"Knekelhuis" gaat over Lynn die een afgelegen huis koopt waar een dubbele moord is gepleegd, ze geloofd niet in geesten, maar daar komt verandering in als er in haar huis rare dingen gebeuren en vreemde geluiden klinken.

Haar naaste buren zijn Mark en Martine. Met Mark krijgt ze een vreemde relatie. Hij is haar steun en toeverlaat, ook kan ze goed met Bob de plaatselijke politieman.
Deze vertrouwd Mark niet en houdt een oogje in het zeil.
"In wat voor een wespennest had ik mezelf gestoken door verliefd te worden op Mark en bevriend te raken met Matine".

Een boek met twee verhaallijnen, de ene van de seriemoordenaar met gruwelijke feiten een echte thriller waardig. De andere het verhaal van Lynn, niet nagelbijtend spannend maar lekker leesvoer. Het uiteindelijke plot had ik niet zien aankomen.

Meer recensies van