Zeer goed

14 februari 2015
Tess Gerritsen is een topauteur geliefd bij menig thriller lezer. Rechercheur Jane Rizzoli werkt weer samen met patholoog-anatoom Maura Isles.
Dit keer lezen we over een safari in Botswana, waar achterelkaar de safari deelnemers vermoord teruggevonden worden, vermoord door een roofdier of ....?

Boston, hier vinden gruwelijke moorden plaats die doen denken aan moorden door roofdieren.
De lijken hangen ondersteboven, lichaam opgesneden, organen verwijderd. Dit lijkt overeen te komen met wat jagers doen met hun prooi.

Bestaat er een link tussen de gebeurtenissen in de Verenigde Staten en het Afrikaanse land? Wat is er aan de hand? Haat iemand jagers of....
Is de dader wel een roofdier of is het een dader van vlees en bloed?

Na vele verkeerde conclusies blijken ze de dader op het spoor te zijn.

Mooie details over het Afrikaanse land, over het jacht instinkt van katachtigen.

Meer recensies van