Een echte chicklit

24 januari 2015
Angela neemt het allemaal niet zo nauw in het leven. Verslaafd aan drugs en bovendien heeft ze een relatie met Harold een drugsdealer in Amsterdam. Als Harold een keer vergeet zijn kluis af te sluiten, kan Angela het niet weerstaan en ontvreemd geld en een pistool. Door deze daad is ze niet meer zeker van haar veiligheid en vertrekt naar haar vriendin Fieke, die ze al lange tijd niet meer heeft gezien.
Fieke heeft een relatie, zowel privé als in werkkring, met Rogier. Rogier blijkt niet zo'n lieverdje als Fieke dacht, hij is een manipulator en heeft in het verleden haar broer Paul erg gekwetst. Dan heb je nog haar pleegbroer, halfbroer Jaap. Iedereen bedriegt elkaar in de liefde, zelfs haar moeder heeft geheimen die een grote invloed hebben op het leven van Fieke.
Angela is de vamp in dit verhaal, Fieke de keurige meid, maar dat veranderd langzamerhand. Rogier en Harold zijn de rotzakken, Paul en Jaap de goedzakken. Verliefdheid, jaloezie en wraak komen tot uiting in dit verhaal.
Dit is zo'n boek dat je leest en neemt met een korreltje zout. Het zorgt voor een paar ontspannen leesuurtjes. Leest lekker vlot. Geen hoogstandje.

De omslag vind ik erg goed gekozen, de Vamp vindt je terug in de mooie benen en hoge hakken.
Hiervoor verscheen al het boek Vamp on heels, maar dit boek kan je goed afzonderlijk lezen.

Meer recensies van