Wauw factor

05 oktober 2019
Dit vind ik het beste boek van Ellen Lina tot nu toe, eentje die je tot doorlezen dwingt.
Wat een verhaal, wat een impact, wat een personages en wat een inlevings vermogen van de schrijfster.
De "Crash" verteld tot in details, alsof je het zelf beleeft.
De intense verliefdheid en daarnaast het dagelijkse leven, perfect weergegeven.
Het lijden van een dubbel leven Anna Kranenburg doet dit en haar man Daan heeft geen benul van wat er zich afspeelt.
Todat het noodlot toeslaat en het leven van vele mensen in één keer veranderd in een chaos vol leed, wraak en verdriet.

Het geheim dat al 10 jaar bestaat komt uit en de gevolgen van de crash hebben daar hun invloed op.
Het gedeelte dat je leest over het vliegtuigongeluk is heftig, maken emoties los.
De intense verliefdheid van twee mensen, naast hun dagelijkse leven is ontroerend, hun eigen leven in een rose bubbel.
Wanneer laat je los, wanneer eindigd wanhoop en komt er weer een straaltje zon.

Dit boek is nog extra bijzonder, omdat er een soundtrack bij is.

Meer recensies van