Lekker gruwelijke thriller

Claudia Stinne 06 februari 2023 Auteur
Er loopt een seriemoordenaar 'los' in Engeland en hij imiteert allerlei beruchte killers die hem voorgingen.
De ene moordpartij is nog gruwelijker dan de ander.
Ergens in het midden worden zowel slachtoffer Jess, als politieagenten Nate en Cara er persoonlijk bij betrokken.
De klopjacht om deze moordenaar te vinden trekt je in sneltreinvaart het hele boek door.

Ik vond het een fijn leesbare thriller, die aan de ene kant wél vernieuwend voelde en de andere kant toch ook allerlei clichés aantikt.
Noem me een doorgewinterde thrillerlezer, maar ik zag de dader al wel aankomen (hoewel het leuk aangepakt is hoe diegene naar voren wordt gebracht).
Prima boek, geen hoogstandje, dat is mijn korte samenvatting en vandaar dan ook 'slechts' drie sterren.

Meer recensies van Claudia Stinne