Het verhaal is beter dan de schrijfwijze

Claudia Stinne 24 september 2022 Auteur
Deze keer onderzoekt het Motief team de cold case van een vermiste studente en de moord op een verzamelaarster die op de één of andere manier gelinkt lijken te zijn..

Je leert de hoofdpersonen uit het eerste boek (Reynou, Atticus en Gabriel) nog beter kennen en hoewel ik daar normaal fan van ben zie ik nu weinig karakterontwikkeling en zitten er stukken geschiedenis van de personages tussen die ik als 'info-dump' zou bestempelen. Ook vind ik dat er té veel uitgelegd wordt in dit boek. Hoewel ik de meeste stukken - in beeldende toegankelijke schrijfstijl - prettig te lezen zijn, halen deze minpunten het hele boek voor mijn gevoel naar beneden.

Toch liet de cliffhanger aan het eind me direct in boek 3 duiken, slecht is het dus zeker niet. Maar ik vind de plotlijn aansprekender dan de schrijfstijl.

Meer recensies van Claudia Stinne