DNF: Het luisterboek sprak me totaal niet aan

Claudia Stinne 30 juni 2022 Auteur
Bij mijn vorige niet uitgelezen boek schreef ik dit: 'Met luisterboeken heb ik een haat-liefde verhouding. Ze kunnen me helemaal wegtoveren naar een andere wereld óf ik erger me groen en geel.' Dat tweede stond al een beetje te gebeuren bij het eerste hoofdstuk van deze thriller. Inge Iepenburg heeft een hele specifieke stem met een vet rollende R... Op dit moment steek ik niet lekker in mijn vel en ik kon dat slecht handelen.
Toen hoofdstuk twee helemaal in covid-setting bleek te zijn ben ik afgehaakt. Dat past op dit moment niet in mijn leven. Ik ben zo blij dat al die maatregelen achter ons liggen (lagen, de maatregelen dreigen alweer verscherpt te worden) en ik wil niet opnieuw in zo'n maatschappij ondergedompeld worden.

Daarom heb ik dit luisterboek afgesloten.
Niet echt ten nadele van Karin Slaughter, het lag aan mij en de 'drukte in mijn hoofd' dat het boek nu niet bij me paste. Wie weet later als ebook...

Meer recensies van Claudia Stinne