Sterk tweede deel

Corina 02 november 2019
In dit tweede deel van de serie met Charlie Lager brengt Charlie weer een bezoek aan Gullspång, de plaats waar ze is opgegroeid.

Niet meteen een plek met prettige herinneringen maar haar vriendin Susanne heeft hulp nodig en daarbij leest ze een artikel dat geschreven is door haar halfbroer Johan Ro over een meisje dat in 1989 op mysterieuze wijze verdwenen is in de buurt van Gullspång.
Ze neemt vakantiedagen op en vertrekt richting Gullspång om daar haar vriendin bij te staan en samen met Johan in de onopgeloste verdwijningszaak te duiken, een zaak die ook het leven van Charlie overhoop zal halen.

Het verhaal wordt vanuit twee verschillende perspectieven verteld, het heden waarin we het onderzoek van Charlie volgen naar de gebeurtenissen met betrekking tot de verdwijning van Francesca Mild en het verhaal van Francesca in de periode voorafgaand aan haar verdwijning.
Het heden en verleden komen gaande het verhaal steeds dichter bij elkaar, een mooie opbouw van het verhaal met verrassende wendingen waarbij je telkens op het verkeerde been wordt gezet.

Meer recensies van Corina