Hier wordt je vrolijk van!

Corina 19 oktober 2021

Samenvatting:

Wanneer haar tante overlijdt, erft Nicole een klein pretpark. Hoewel het in een verschrikkelijke staat verkeert en haar tante hoge schulden had, is Nicole vastbesloten om het park nieuw leven in te blazen. Maar Marc, de manager van het pretpark, probeert Nicole te overtuigen het park aan hem te verkopen. En elke keer als hij in de buurt is, lijkt er van alles mis te gaan: de wallaby’s ontsnappen, een bestelling voor de brasserie gaat fout, en Nicole krijgt een flinke boete. Gelukkig komt daar hulp van Nicoles vriendin Daniëlla, die met een fantastisch idee komt om het park te redden.

Wat ik er van vond:

Na alle thrillers en heftige waargebeurde verhalen had ik even een feelgood nodig. En ik had precies de juiste uitgezocht.
Een heerlijke feelgood met een goed verhaal, leuke personages en vol met humor.

Dit was mijn eerste boek van Tamara maar zeker niet mijn laatste.
Tamara schrijft vlot, eigentijds en met heel veel gekke humor!
Ik heb echt hardop gelachen om sommige scene's. Vooral de scene van de zo genaamde stripper was echt zo hilarisch.

Dit boek heeft weer een lach op mijn gezicht getoverd! Aanrader als je van romantiek en vooral hilarische humor houdt!

Meer recensies van Corina