Mijn beeld van jou

Corina 07 mei 2020
Emma heeft haar leventje al helemaal uitgestippeld, ze woont samen met haar vriend Lucas met wie ze ongetwijfeld zal trouwen en na het schrijven van haar proefschrift gaat ze aan de slag in de kunstgalerie van de familie. Dit is wat iedereen van haar verwacht maar dan ontmoet ze Boris door wie ze haar verloren passie, fotograferen, weer oppakt. De passie die ze had verloren omdat ze niet goed genoeg zou zijn, als fotograaf weet Boris haar van het tegendeel te overtuigen. Er ontstaat een bijzondere band tussen hen beiden, een liefde die ze met Lucas nooit zo heeft gevoeld, zou ze dat op kunnen geven?

Iedereen heeft wel een moment van twijfeling waarbij je je afvraagt of dit het leven nu is wat je wilt leiden, je kunt het roer omgooien en je in het onbekende met een onzekere toekomst storten of je kunt je veilige haven koesteren. Welke beslissing je ook maakt, voor beide is moed nodig
Mijn beeld voor jou is een roman die je met een lach en een traan zult lezen, een verhaal dat je niet snel zult vergeten.

Meer recensies van Corina