Verrassend dat dit een prequel is van 'zonder gezicht'!

corine-fraikin 21 oktober 2019
Negen van Stefan Ahnhem. Dit is het tweede boek met in de hoofdrol Fabian Risk. Bij het lezen kwam ik er achter dat dit een prequel is van 'Zonder gezicht'. Waarom ervoor is gekozen om de boeken zo uit te brengen is voor mij een raadsel. Het verhaal houd je bezig. Het is vlak voor kerst en het begint in Zweden met de verdwijning van de minister van justitie. Fabian Risk wordt gevraagd omzichtig onderzoek te doen. Als de minister uiteindelijk vermoord wordt aangetroffen, beginnen de raadsels pas echt. Ondertussen in Denemarken worden Dunja Hougaard en haar team geconfronteerd met heftige moorden. Hebben deze zaken een gezamenlijke noemer? En lukt het uiteindelijk om alles op te lossen voor kerstmis? Goede schrijfstijl en lekker om te lezen. Soms een tikkeltje ongeloofwaardig, maar dat doet absoluut geen afbreuk aan het verhaal!

Meer recensies van corine-fraikin