Niets is wat het lijkt!

corine-fraikin 22 juni 2019
Soms lieg ik van Alice Feeney. Wat een goed verhaal zeg! Het verhaal begint met drie punten. 1 ik lig in coma. 2 mijn man houdt niet meer van me. 3 soms lieg ik. Amber ligt in coma na een auto ongeluk. Ze heeft het locked-in-syndroom. Ze kan alles en iedereen horen, maar kan niet reageren. Langzaam kan ze haar gedachten weer ordenen en beseft ze dat het geen ongeluk was. Is ze nog steeds in gevaar? Zo ja, wie wil haar iets aandoen? Haar man, haar zus en haar ex behoren tot de gegadigden. Maar is dat wel zo? Want....., soms lieg ik!
Prettige schrijfstijl. Doordat de tijd verspringt bij elk hoofdstuk moet je wel blijven opletten. Het verhaal zet je telkens op het verkeerde been. Ga zeker nog meer van deze schrijfster lezen

Meer recensies van corine-fraikin