Zal de kleine Gemma ooit gevonden worden?

corine-fraikin 01 augustus 2019
Woensdagkind van Peter Robinson. Dit is het zesde deel van de Banks serie. Op een dag krijgt de politie een melding van een moeder met een vreemd verhaal. De dag ervoor is haar 7-jarige dochter meegenomen door een deftig uitziend echtpaar. Ze beweerden maatschappelijk werkers te zijn. Ze hadden een tip gekregen over misbruik en wilden nog wat aanvullende tests doen. De volgende ochtend zou Gemma weer worden thuisgebracht. Hoe kun je je dochter zomaar meegeven aan wildvreenden? Zelfs als je labiel bent en eigenlijk nooit kinderen had willen hebben, lijkt me dit gewoon niet mogelijk. In het begin wordt er uitgegaan van een 'gewone' ontvoering. Maar al snel stapelen de aanwijzingen zich op. Een paar dagen later wordt er een man gevonden die op gruwelijke wijze vermoord is. Hebben deze twee zaken iets met elkaar gemeen? Uiteindelijk komt alles in een stroomversnelling. De vraag blijft echter of ze de kleine Gemma ooit zullen vinden!

Meer recensies van corine-fraikin