Wat we niet zeggen

Cottenier Ina 03 februari 2023
Dit is het eerste boek dat ik van deze auteur lees. Het is een young adult/ jeugd verhaal over Tobias die 3 maanden na het overlijden van zijn vader samen met zijn moeder en jongere zusje naar de andere kant van het land verhuist. Een nieuw dorp, een nieuwe school , een nieuwe start maar Tobias draagt een geheim met zich mee die hem innerlijk verteert. Op school maakt hij al rap vrienden en valt hij als een blok voor Jones maar zijn vrienden verwittigen hem voor Jones. Blijf bij hem uit de buurt.

Het verhaal leest heet vlot en ben je benieuwd wat er met Jones en zijn familie aan de hand is. Het snijdt onderwerpen als rouw, familiebanden, vriendschap , verdriet en liefde aan en dit in een kort verhaal van 112 pagina's.

Meer recensies van Cottenier Ina