Wie niet weg is

Cottenier Ina 01 december 2019
Wie niet weg is ......het verhaal van Tristan. Een verhaal dat ik eventjes moet laten bezinken. Het was haar voorstel. Zij is als eerste begonnen over de reis die we ieder afzonderlijk zouden maken. Daarna hebben we gewoon gedaan wat we hadden afgesproken, al geef ik toe dat ik niet had verwacht dat Clarisse helemaal niks meer van zich zou laten horen. Ik bedoel, je kunt we zeggen dat je iets gaat doen , maar dat betekent daarom nog niet dat je het ook echt doet. Op het eind van het boek heb ik het eindelijk door. Het boek zit boordevol quotes dat ik zelfs doorstuur naar een vriendin van kijk, dit slaat precies op ons, nietwaar? Tristan zijn verblijf bij Magnus vond ik het leukst. Magnus lijkt me echt wel een wijs man waarvan je veel uit kunt leren. Eigenlijk wou ik 5 sterren geven maar met een 5 sterren zou Piet denken, hoe kan ik nu met mijn volgend boek die 5 sterren overtreffen, dus ik wil geen druk leggen. ;-)

Meer recensies van Cottenier Ina