Goed debuutboek

Cottenier Ina 22 november 2019
Tussen 3 en 4 sterren

Dit valt onder psychologische thriller maar voor mij was het meer een erotische psychologische thriller. Het thema is wel heftig namelijk mishandeling, marteling waardoor Letta emotioneel getraumatiseerd is. Na het overlijden van haar ouders komt ze als 14 jarige in een opvangtehuis terecht waar ze bloot gesteld wordt aan veelvoudige mishandelingen. Als 23 jarige besluit ze terug te keren om nog eens haar ouderlijke huis te zien maar wordt ze getuige van een moord waardoor ze in een rollercoaster terecht komt waarbij de moordenaar haar op de hielen zit. Echter leert ze Rutger kennen en daar begint voor mij dan het erotische deel van het verhaal maar dat dan weer wordt afgewisseld met een thrillergehalte. Wat ik ook goed vond aan het boek is hoe mensen met een trauma leren hun gevoelens op stop te zetten, hoe ze zich kunnen aflsluiten van de werkelijkheid. Het boek leest vlot weg maar de verstandhouding tussen Letta en Rutger vond ik wat zwemelig en a la royal boeken af. Voor de rest is het boek zeker een aanrader . Voor mj verdient het toch bijna een 4 ster.

Meer recensies van Cottenier Ina