In 2017 schreef Tamara Geraeds haar eerste thriller voor volwassenen namelijk Echo en ik was benieuwd of ze met dit boek het fantaschtische Echo kon evenaren maar ik was toch een beetje ontgoocheld. Ik vond het verhaal wat simpel verteld en het bleef hetzelfde thema aanhouden. Anderzijds gaat het weer over een thema waarvan ik het bestaan niet eens wist en ook niet ga verklappen. Het verhaal kon met wat meer spanning opgebouwd worden want ergens bleef ze toch vasthangen naar mijn mening.

Na de dood van Collin stort de 28 jarige Christina zich op haar werk dat ze dan uiterst saai vindt om zo de moordenaar van haar broertje te vinden. Om zoch op haar werk te kunnen concertreren begint ze drugs te gebruiken. Anderzijds krijgt ze ook nog de zorg van haar moeder op haar die de laatste maanden erge aanvallen van migraine krijgt en meer in bed ligt dan gaat werken waarbij haar vader Harm zich nog dieper in zijn werk begraaft. Maar Christine begint te vermoeden dat er meer met haar moeder aan de hand is dan blijkt. Ook dan gaat Christina op onderzoek uit. Benieuwd? Lees dan kwelling van Tamara Geraeds.

Reacties op: Kwelling

Kwelling - Tamara Geraeds