Drama Queen of niet

Danielle 22 oktober 2019
Drama Queen

Een tiener/puber boek. Zeker weten. De jonge dame Angel zit in groep 8 als het boek start. Vanaf dat moment steelt ze ook je hart. Deze dame heeft het niet makkelijk. Ze is zeker niet het populairste meisje in de klas en de jongens dagen haar graag uit. Angel is stoer als een tik-tac. Hard van buiten zacht van binnen. De schrijver Derk Visser geeft je een inkijkje in het leven van een tiener/puber. Wat ze voelt , wat ze meemaakt en welke fase ze doorgaat in het groeien van meisje naar vrouw. Wel vind ik de dingen die angel meemaakt wel erg veel voor 1 persoon. Wil niet zeggen dat het niet kan maar toch is het veel. Dit neemt niet weg dat Angel het in dit boek allemaal meemaakt en echt ik vind het super hoe ze het doet. Zoveel uitdagingen die een tiener/puber voor de kiezen krijgt en wat doe je wel en wat doe je niet. Ga je verkering nemen omdat een andere dat wil, ga je aan de pil of niet, ga je je Ritalin verkopen of niet. En dan nog eens de zwaarte die ze met zich mee neemt dat haar moeder geen doorsnee moeder is maar haar geld verdient als stripper in een club..

Meer recensies van Danielle