schuldig/ onschuldig

Danielle 22 augustus 2019
Ik heb net het boek "geen kind meer"uitgelezen. Ik heb dit boek met tranen over mijn wangen van verdriet, ongeloof, woede, frustratie maar gelukkig ook geluk gelezen. Wat moet het als gezin een hel zijn om hier door heen te gaan en wat moet je als moeder sterk zijn om te blijven vechten.
Dex een puber die wordt beschuldigd van verkrachting en bedreiging. Zijn leven en dat van zijn familie wordt overhoop gehaald. Op alle vlakken wordt het gezin tegen gewerkt en zit het er voor Dex slecht uit. Het rechtssysteem in Nederland gaat er gelijk van uit dat de slachtoffers de waarheid spreken.
Gelukkig heeft Dex een moeder die als Leeuwin voor haar gezin vecht en hierbij hulp krijgt van een top advocaat die in Dex geloofd.
Maar gaat het rechtssysteem hier uiteindelijk ook in mee of blijven ze de aangiftes van de slachtoffers geloven....

Meer recensies van Danielle