Ik weer niet zo goed of ik dit goed vind

Dadaantje 25 september 2022
Ik had dit boek graag 4 sterren willen geven, maar op één of andere manier kan ik niet bedenken waarom. Ik heb dit boek vaak even weggelegd vooral in het begin, omdat het gewoon heel lang duurde voordat ik in het verhaal zat. Het verhaal begint traag voor de worldbuilding en dat is begrijpelijk, Marissa heeft een fijne schrijfstijl, maar op één of andere manier voelt het verhaal een beetje uitgerekt aan, het had wat mij betreft wat korter gekund.
Ik weet ook niet zo goed wat ik van de personages moet denken, dit komt denk ik doordat de karakters een beetje vaag worden gehouden, omdat de ontrafeling van hun verhaal met de algehele plot te maken heeft.
Ondanks de trage start zit er in de laatste 100 bladzijdes meer vaart en wil ik graag weten hoe dit verhaal verder gaat.

Meer recensies van Dadaantje