Topper

Daniel Visscher 10 december 2015
Deze geweldige topper uit Huize King is fenomenaal, ik lag er 's nachts wakker van. Het is een vervolg op Mr. Merceders maar ik eigenlijk prima als individueel boek te lezen, er wordt netjes verwezen naar het eerder omschreven boek.
Het begint spannend, waarna er een redelijk "normaal" tussenstuk volgt en het eide....wow... spanend, beetje toevallig geschreven plot, echter uitermate, zoals je kunt verwachten van King, spannend geschreven. Als lezer voel je gewoon de pijn die beschreven wordt. Zou King een ervaren moordenaar zijn?? Deze is beter dan De Shining (ja echt) en Mr. Mercedes.
Het leuke is aan King dat er dingen uit zijn boeken je blijven achtervolgen. De Hegdieren uit De Shining, Mercedes auto's en uit dit boek .... lees zelf maar!

Meer recensies van Daniel Visscher