Om Kippenvel van te krijgen

Dennis van Elten 24 februari 2019 Auteur
Vandaag is het mijn beurt om de blogtour van De Duistere School van Sandra J. Paul. Haar eerste jeugdthriller. Het boek is mooi vormgegeven. De illustraties passen bij de spookachtige sfeer van het verhaal. Vanaf het eerste punt grijpt het verhaal je vast en laat je niet los.

Keer op keer blijft Sandra mij verrassen met de diversiteit in haar verhalen. Of zij nu onder de naam Sandra J Paul of Joanne Carlton schrijft haar diversiteit in haar verhalen siert haar.

Het verhaal van De Duistere School zou zo in een reeks van Kippenvel passen. De opbouw naar de is goed uitgewerkt. Ik heb het boek bijna niet weg kunnen leggen. Met ieder boek legt Sandra de lat hoog voorzichzelf. De verwachtingen voor haar volgende boek ligt dan ook hoog. Graag wil ik Uitgever: Hamley Books en Sandra J Paul bedanken voor de kans dit boek te ervaren.

Meer recensies van Dennis van Elten