Heerlijk boek voor tussendoor

Desiree Domeyer 15 maart 2016
Noor krijgt een baan aangeboden in Amsterdam bij het van Gogh-Museum en verhuist daarheen. Daar woont ze eerst in een kleine kamer, maar dan komt zij een oude studievriend tegen die haar de mogelijkheid geeft samen met hem in huis te wonen. Het huis is zo groot dat Noor haar zusje Kiki er ook bij in kan. Het huis moet wel opgeknapt worden waarvoor een klusjesman is. Vandaar de titel ‘drie vrienden, een huis (en een klusjesman).
Het was een heerlijk boek die makkelijk wegleest om tussendoor te lezen. Noor wil wat anders in haar leven en dat geeft voor haar positieve en negatieve uitkomsten. Daarbij gebeuren er dingen rondom het museum die niet kloppen. Daarnaast komt er liefde in het verhaal. Het is een boek die makkelijk wegleest en die ik met veel plezier heb gelezen. Daarnaast kreeg het boek diepgang door de beschrijving van kunst. Dit had dan ook een rol in het boek. Het enige wat miste was een volledige uitwerking van wat dingen in het boek. Maar daardoorheen prikkend is het echt aan aanrader.

Meer recensies van Desiree Domeyer