Aardig verhaal

Desirée 29 juni 2018
Daphne Hoveling heeft in haar jeugd een traumatische ervaring gehad. Door een burn-out is ze in behandeling bij haar therapeut Etienne Segers. Op het eind van de behandeling neemt Etienne haar mee naar Parijs en Daphne denkt dat ze een bijzondere band hebben, maar is dat wel zo?

Erken mij is een kort verhaal dat is verschenen ter gelegenheid van Juni Maand van het Spannende Boek 2009.

Het is een aardig verhaal met de nodige spanning. Er wordt geschakeld tussen het heden en verleden van Daphne en hierdoor is het verhaal aantrekkelijker.

Toch blijf ik na het lezen nog met een aantal vragen zitten, dit vind ik nooit zo erg fijn. Maar bij een kort verhaal kan je dit wel verwachten.

Meer recensies van Desirée