Leuke verhalen

Desirée 18 juli 2019
Het boek bestaat uit twee verhalen.

Tamara Haagmans - Leugens op Request
Serena is door het dolle heen als het glazen huis van Serious Request in haar woonplaats Heerlen komt. Ze besluit haar CV in te sturen en maakt deze veel beter dan de werkelijkheid. Ze wordt vervolgens met spoed opgeroepen als productieassistent, maar ze heeft geen idee wat het werk inhoudt. Haar baas en regisseur is Patrick en hij is erg aantrekkelijk...

Lily Frank - Rode Kluis
Angelique werkt bij een winkel van het Rode Kruis als coördinator. Ze heeft dit baantje opgegeven en de aantrekkelijke en eigenwijze Dante komt haar vervangen. Samen krijgen ze de opdracht om activiteiten op scholen te organiseren om geld op te halen voor Serious Request. Vervolgens moeten ze de cheque samen bij het Glazen Huis afgeven en krijgen ze onderweg autopech...

Tamara Haagmans - Leugens op Request
Tamara laat weer zien dat ze goed kan schrijven en met veel humor. Ik heb gelachen om de dingen die Selena zegt en dacht. De situaties die in het verhaal worden beschreven zijn realistisch en komen zo uit het dagelijks leven. En dan natuurlijk met een vleugje erotiek erbij.

Lily Frank - Rode Kluis
Een leuk kort verhaal, dat tijdens het lezen aan voelt als een compleet boek. Ook dit boek bevat humor en licht erotische scenes. Dit verhaal had ik beslist verder willen lezen.

Een absolute plus aan ‘Het glazen hart’ is dat de personages uit de twee verhalen elkaar tegenkomen bij het Glazen Huis. Dit is heel erg leuk gedaan door de schrijfsters.

Met dit boek heeft Tinteling Romance een bedrag van € 526 opgehaald voor Serious Request in 2015. De schrijfsters hebben dit bedrag persoonlijk afgegeven bij het glazen huis.

Meer recensies van Desirée