Geweldig!

Desirée 10 oktober 2019
Michelle Spivey wordt ontvoerd, maar ze duikt vervolgens weer op in het ziekenhuis met een blindedarm ontsteking. Haar ontvoerders laten vervolgens bommen ontploffen bij het ziekenhuis.

Als Will en Sara opeens harde sirenes horen, aarzelen ze geen moment en gaan er op af. Ze komen echter direct in een lastige situatie terecht. Will is gewond en Sara wordt ook ontvoerd.

Will probeert samen met Amanda en Faith om Sara en Michelle op te sporen, maar dit is niet zo gemakkelijk. Sara is meegenomen door een radicale groepering. Kan Will haar redden?

Dit is alweer het 9e deel van de Will Trent serie. Wow wat een boek!

Karin Slaughter is een top schrijfster. Ze schrijft zo goed dat je de spanning van de bladzijden voelt komen. De thema’s die in het boek naar voren komen zijn actueel en hierdoor lijkt het nog echter.

Iedere situatie wordt in aparte hoofdstukken vanuit verschillende personages beleefd rondom dezelfde tijd. Zo wordt het verhaal verteld vanuit Sara, Will en Faith. Dit is heel erg goed gedaan en geeft je een volledige beeld van de situatie.

De personages voelen, na al die voorgaande boeken, zo vertrouwd dat je zelf in het boek lijkt te zitten.

De omslag is weer mooi vormgegeven, net als de andere boeken in deze reeks.

De titel past goed bij het verhaal, dit wordt op het einde duidelijk.

Dit is zo’n boek dat ik eigenlijk niet wil uitlezen, dus heb ik het langer gerekt dan nodig. Laat het volgende deel maar komen: ik wacht!

Meer recensies van Desirée