Spannend

Desirée 29 augustus 2019
Veronica Osborne heeft een stiefbroer Max die al 20 jaar geleden is verdwenen. Opeens staat er politie voor haar deur en vertelt haar dat de overblijfselen van Max zijn gevonden. Het blijkt dat Max al heel lang geleden is overleden. Haar vader George wordt als verdachte beschouwd, want hij had geen goede band met zijn stiefzoon en heeft hem naar een vreselijke kostschool gestuurd.

Zach McKnight is brigadier en onderzoekt de dood van Max. Ondertussen worden er meer mensen vermoord en komt het gevaar steeds dichterbij voor Veronica.

Heerlijk boek om te lezen. Vanaf het begin is het verhaal aantrekkelijk en wil je door blijven lezen. Er zijn geen saaie stukken in het boek, de spanning blijft knagen.

Het personage van Veronica is mooi uitgewerkt. Het personage van Zach is ook uitgediept en hierdoor leef je echt mee met de personages.

De oorspronkelijke titel is ‘Vanished in the Night’. Ik zou daarom eerder de Nederlandse titel ‘Verdwenen in de nacht’ verwachten. Deze titel past ook beter bij het verhaal.

Het slot wordt al ver van de voren opgebouwd, maar hierdoor is het niet minder spannend. Dit boek is echt een aanrader.

Meer recensies van Desirée