Heerlijk boek

Desirée 20 september 2019
Esther de Koning gaat met haar man Rob en dochter Isa op vakantie naar Frankrijk. Rob trekt zich steeds vaker in zichzelf terug en zit continue met zijn telefoon in zijn handen. Dit zorgt voor irritaties tussen Esther en Rob. Als Rob plots beslist dat ze naar een andere camping vertrekken, zet Esther nog meer vraagtekens bij zijn vreemde gedrag. Als Esther en Isa terugkomen van een dagje Parijs is Rob er niet om hun op te halen en hij neemt zijn telefoon niet op...

Heerlijk boek dat fijn wegleest, maar een literaire thriller vind ik het niet. Er is wel wat spanning in het boek aanwezig, maar niet zodanig dat ik het een thriller wil noemen.

Het verhaal en het slot zijn wel voorspelbaar, maar ik vind dat geen probleem bij dit boek. Dit komt omdat je de bladzijden zo snel omslaat.

Het verhaal lees je vanuit het personage van Esther. Haar personage is genoeg uitgewerkt om met haar mee te leven.

De titel en cover passen mooi bij het verhaal.

Meer recensies van Desirée