Je hebt één nieuwe volger!

Dimphy1313 05 december 2022
Wat een heerlijk boek was dit ik zou hem dan ook zeker aanraden. Het was de eerste keer dat ik een boek lees van Chinouk Thijssen en als het aan mij ligt ook zeker niet de laatste keer.

Het boek gaat over Sterre die samen met nog drie andere meiden (influencers) naar Turkije gaat voor een promoreis. Alleen gebeuren er wel hele vreemde dingen. Zo lijkt het of de meiden gefilmd worden. Maar wie doet dit en waarom en wat wil die persoon. Wie is die nieuwe volger?

Wat ik erg leuk vond zijn de zwarte bladzijden in het boek, dit is een erg leuke toevoeging. Een leuk verhaal, fijne schrijfstijl je wil echt verder lezen. Alleen zaten er ook wat stukken die wat onrealistisch zijn. De dader had ik niet zien aankomen. zeker een spannend boek om aan te raden.

Meer recensies van Dimphy1313