De Balkan.

Dirk 15 oktober 2019
Ik heb al eens eerder een boek van de schrijver gelezen, A27. Dit boek had me niet zo bekoord en opnieuw trachtte ik een boek van hem te lezen dat door meerdere recensies goed aangeschreven stond. Het is een lijvig boek dat gaat over de streek van de Balkan waar verscheidene volkeren door de eeuwen heen nooit niet wisten wat ze nu eigenlijk waren in deze smeltkroes der volkeren. Toch heeft het boek me opnieuw niet bekoord en was het eerder van, oef het is uitgelezen dan dat ik spijt had dat ik het uitgelezen had. Ik had opnieuw moeite met zijn schrijfstijl en telkens moest ik mij afvragen van waar gaat het nu over. Dan weer kreeg ik opnieuw zin om verder te doen want er staan ook mooie hoofdstukken in, het lezen waard.

Meer recensies van Dirk