Ups en downs in een relatie.

Dirk 11 augustus 2019
Ik heb dit fijne boek met veel plezier gelezen. Het hoofdpersonage is Roos een getrouwde vrouw met een dochter. Haar man wil opeens weg van haar en toch ziet hij haar nog graag. Uiteindelijk heeft hij de voorkeur voor een scheiding. Toch blijven ze contact houden. Wanneer haar dochter plots een relatie begint met de zoon van haar man zijn vriendin,slaat alles in een knoop. Het gaat in dit boek over relaties die aan en uitgaan, een zoektocht naar liefde en binding maar ook teleurstellingen. De schrijfster weet tot het laatst te boeien en besluit met een positief eind. Het zou een mooi scenario kunnen zijn voor filmproducenten. Het mooie eraan is dat er veelvuldig andere wendingen in het boek opduiken wat het verhaal ten goede komt. Een leesbaar verhaal in 224 pagina's.

Meer recensies van Dirk