STOF de recensie

dirksboekenkast 08 september 2019
Dit was een hele toffe boekenvonnis. Ik was superblij dat ik hier mocht aan meedoen. Die cover zag er ruw uit en met veel 'stof'. Dit verhaal zuigt je direct mee en je kunt het niet in een hokje plaatsen. Is het een klimaatboek? Is het een boek over kunstmatige intelligentie ? Is het een liefdesverhaal? Het is een prachtig geschreven boek dat snakt naar een vervolg. De personages kun je zo voor je zien en de bijnamen zijn spitsvondig. Je wordt van pagina 1 in het verhaal gezogen en je probeert om snel verder te lezen. Ik heb dit boek gelezen in de Bourgogne toen het bewolkt was en ik dus kon lezen. Het is een boek dat nog in je gedachten blijft rondtoeren. Dit boek is zijn vijf sterren meer dan waard. Met dank aan thrillerlezers voor deze kans.

Meer recensies van dirksboekenkast