Doemoezi-3336 26 juli 2004
De meningen zijn nogal uiteenlopend. Ik vond het een heel goed boek. Vanaf de eerste bladzijde word je toch echt meegepakt en ondanks dat je het meent te weten is de verhaallijn spannend.

De karakters worden sterk beschreven. Dramatische wendingen. In feite is de moord eerder de aanleiding om een spannend en intrigerend verhaal te brengen over de mensen er rond.

Is het leven aan de Amerikaanse Unif inderdaad 'boose and drugs'? Zijn de college's - de onderwerpen - inderdaad zo bij de haren er bij gesleurd. Soms dacht ik terug aan Irving en zijn toestanden aan de universiteit (Garp). Hopelijk is het een samengebalde versie van dit leven, anders ...

Literair zeer zeker. Ik heb erg genoten van haar stijl en haar woordgebruik.

Wat me een beetje overdone leek was het afpunten van de lijst acteurs en hun toekomst. Echt een Amerikaans feuilleton 'waar gebeurd'.

Meer recensies van Doemoezi-3336