Je kan het boek niet neerleggen!

DPH 03 oktober 2019
Bloedmaan, ongelooflijk spannend weer!
Het feit dat de auteur Johnny Bollé de verschillende karakters in het verhaal steeds meer uitdiept en smoel geeft is geweldig. In dit geval is Eloise de tanende actrice die verwoede pogingen doet om haar carrière nieuw leven in te blazen en hiervoor tot het uiterste gaat. Haar privéleven loopt ook niet bepaald op rolletjes. Haar verleden speelt haar parten en haar toekomst vindt ze dan weer te onzeker. Niets houdt haar echter tegen om haar werk goed uit te voeren. De lugubere moord waarmee Bloedmaan begint is knap uitgeschreven en het lijkt wel een aflevering van één of andere politieserie op TV. Vanaf dan word je meegesleurd in een verhaal dat je niet meer loslaat.
Naar mijn idee was Egyptisch blauw al een juweeltje, maar ik vind dat Johnny Bollé alleen maar beter en beter is geworden. Een zeer prettige, beeldende manier van schrijven die je gefocust houdt. Soms gruwelijk realistisch beschreven scenes die je op het puntje van je stoel houden. Stoppen met lezen is geen optie, het boek MOET uit!!
Ik kijk al uit naar zijn volgende boek!

Meer recensies van DPH