meegezogen in het verhaal

Draak 28 oktober 2019
PELS wat een geweldig boek, eindelijk iemand die zich verdiept heeft in dit onderwerp van de pelsdierenfokkerijen en wat er allemaal speelde in de jaren tachtig. Voor die mensen die erbij betrokken waren een echte aanrader. Maar ook voor veel anderen die in het jonge jaren "problemen" hadden met hun ouders en zelf andere idealen hadden en dat dat soms botste en wat problemen gaf in het gezin en familie. Je word meegezogen in het verhaal van Theun en zelf herkende ik veel van zijn overwegingen en je blijft lezen om te zien waar dit allemaal zal eindigen. Ook voor de huidige generatie klimaatjongeren misschien. Als enige dingetje wil ik wel benadrukken dat een nerts echt geen huisdier is. Maar wat een heerlijk boek. Hoop dat anderen ook veel leesplezier eraan hebben. mvg, Draak