Sprookjesachtig

Dragonfly79 15 oktober 2019
In Daydreamer van Luna Van Roosen raakt de zeventienjarige Lora verdwaald in het bos. Als ze wakker wordt, staat er opeens een schitterend kasteel voor haar neus. Eenmaal over de drempel van dat kasteel komt ze terecht in een ware sprookjeswereld waar ze altijd al van heeft gedroomd. Maar niet alles is wat het lijkt, er ligt zelfs een groot gevaar op de loer.
Hoewel er wat dingetjes in het verhaal zitten die niet helemaal logisch overkomen, maakt Luna's sprankelende schrijfstijl dat meer dan goed. Het boek leest lekker vlot en ook het plot is interessant. Er zijn verschillende sprookjes te herkennen en toch is het heel origineel. Ik geef Daydreamer 3 sterren en ben heel benieuwd naar de ontrafelingen in boek 2!

Meer recensies van Dragonfly79