Tik Tak - Chris McGeorge

Samleest 03 januari 2019
De eerste hoofdstukken die ik las waren bijna niet door te komen. Ik heb het boek eigenlijk dan ook weg gelegd om hem nooit meer op te pakken. Toen het boek ook als luisterboek beschikbaar werd op Storytel heb ik die maar aangeklikt. Daardoor werd het al iets beter. Nog steeds was ik niet overdondert, maar ik bleef wel luisteren. De hoofdpersoon Morgan Sheppard is zeer onsympathiek. Hierdoor werd het moeilijk om je in te leven in de situatie waar hij zich in bevond, het verhaal draait immers om hem. Hiernaast was het voor mij op de helft van het boek al duidelijk wie het gedaan had en hoe dat gegaan was. Helaas klopten mijn vermoedens en was er niets spannends meer aan. Het slotstuk van het boek is daarnaast erg langdradig en had veel korter gekund. Het boek was een leuk concept, de uitvoering is gewoon niet goed gedaan. Een gemiste kans.

Meer recensies van Samleest