Thriller voor bij het open haardvuur

Elbert Grift 24 september 2019
Verhalen van Henning Mankell die over Wallander gaan zijn in mijn beleving altijd goed zo ook deze; Wat hebben een moord gepleegd op een taxichauffeur door 2 meiden en een terugkerend lijk met elkaar te maken, op het oog niets zou je zeggen maar als een van de verdachte meiden ook vermoord wordt en in een electriciteitshokje wordt gedumpt (waardoor het licht uitvalt in de stad) zijn er toch aanwijzingen dat de moorden niet op zich zelf staan, aan Wallander de taak om uit te zoeken wat er aan de hand is.
Vroeger moet ik helaas zeggen maakte deze boeken meer indruk op me maar het blijft fijn leesmateriaal, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar de boeken van Mankell hebben altijd wat knus over zich.

Meer recensies van Elbert Grift