Gij zult geen valse getuigenis spreken

Elbert Grift 22 november 2019
Een heel gewoon gezin luidt de titel, nou het gezin waar het omdraait is niet helemaal gewoon, de vader is priester, de moeder jurist en Stella een jonge dame die dingen doet die de ouders ontgaan.
De eigenzinnige Stella heeft 1 persoon waar ze alles meedeelt en dat is Amina, door haar leert ze ook een jongen kennen die later dood wordt aangetroffen en dan verandert alles, Stella wordt als verdachte gezien tot ongeloof van haar ouders die een alibi voor haar verzinnen.
Meer dan eens wordt een boek ten onrechte als page turner aangeduid, maar dit is een boek dat echt dit predikaat verdient, je denkt al snel te weten hoe het zit, maar je wordt toch wel heel nieuwsgierig naar hoe het zo is gekomen, dat is de kracht van dit boek en van de schrijver, een dikke 9 wat mij betreft, zelden las ik zo snel een boek uit.

Meer recensies van Elbert Grift