Lekker, maar niks nieuws onder de zon

Elbert Grift 26 juni 2016
Ron en Suzanne zijn samen gelukkig getrouwd en exploiteren een winkeltje in 2e hands goederen, so far so good, Suzannen is enigs kind, vader onbekend, de situatie verandert plotseling als haar moeder komt te sterven.

Als ze door haar moeders spullen snuffelt komt ze er achter dat ze het product is van een verkrachtingszaak, en ze gaat op zoek naar haar vader, Fred, die op het punt staat na jaren de TBS te verlaten, midden in deze zoektocht komt ze erachter dat Ron een verhouding heeft met Lieke, een uitdagende medewerkster van hun zaak, nu staat haar wereld helemaal op zijn kop, moeder dood, vader op het spoor, man een verhouding, maar dat wordt het nog complexer als Lieke in een plas bloed wordt gevonden.

Een boek wat weliswaar heerlijk wegleest, maar verder niet zoveel diepgang kent, dat is niet erg, want wat ik al zei, het leest heerlijk weg en af en toe zo'n boek tussen door is heel goed te pruimen al is het geen hoogstaande literatuur.

Meer recensies van Elbert Grift