Teleurstelling

Eline H. 03 augustus 2015 Hebban Recensent
Vol goede moed ben ik aan dit boek begonnen. Ik was enthousiast. Dit enthousiasme verdween al gauw nadat ik enkele hoofdstukken had gelezen. Lucio spreekt de lezer direct aan en is al overleden als hij zijn verhaal vertelt. Tussendoor staat het boek voel met allerlei willekeurige feitjes en weetjes. Deze leiden ontzettend af van het verhaal en zijn onnodige opvulling in het boek.

Ik heb veel moeite moeten doen om dit boek uit te lezen. Regelmatig heb ik het boek aan de kant gelegd en het koste mij elke keer weer meer moeite om het boek op te pakken en uit te lezen. Een zwarte teleurstelling, dit boek.

Het plot op zich is niet verkeerd, maar de uitwerking is niet wat ik er van verwacht of gehoopt had. Persoonlijk denk ik dat het plot beter tot zijn recht komt als een tv-serie.

Meer recensies van Eline H.