te hoge verwachting?!

24 april 2016
De verhalen over dit boek maakte mij erg nieuwschierig en wou hem dus ook graag lezen.
Het moet beter zijn als 50 Tinten....waar halen ze die vergelijking vandaan? In dit boek komt wat seks in voor maar dat komt bij mij echt over als snelle seks. Ze Kiest een man uit waar ze seks mee wil en de kleding is uit en niet veel later is ze al weer vertrokken, komt sletterig over. Thriller? Hum, kan me er niet in verplaatsen er word wat gemoord maar om nou direct die spanning te voelen, Nee niet echt . Het is meer een mode en kunst boek, dat word wel heel ruim beschreven vergeleken met de seks scene's.

De hoofd persoon daar kon ik me niet in verplaatsen.Ze heeft een aparte denkwijze.
Het boek is wel vlot te lezen, ik heb niet het gevoel gehad dat ik hem aan de kant moest leggen omdat er niet door heen te komen was. Het boek is niet zo dik en was ook in 1 middag gelezen.

De 2 sterren die ik er aan gegeven heb zijn meer voor het vlotte geschreven boek, die mij een middagje zoet heeft gehouden.

Meer recensies van