Verrassend van begin tot einde

Eline R. 02 juli 2015
Ik heb dit boek gelezen met het vooruitzicht op de thrillerborrel in Amsterdam, aangezien ik via hebban een uitnodiging had gewonnen en ik nieuwsgierig was naar de schrijvers die aanwezig gingen zijn. Ik ben echt super blij dat ik daardoor dit boek heb leren kennen, want ik vond het echt geweldig. Het is goed geschreven, het verhaal zit goed in elkaar en het bleef me verrassen van begin tot einde. Bij sommige boeken kun je wel ongeveer voorspellen wat er gaat gebeuren, maar bij dit boek was dit totaal niet het geval. Achter elk hoekje schuilde wel een geheim of een gebeurtenis die ik niet zag aankomen. Dit is echt een top boek en ik vond Ilse ook heel sympathiek en vriendelijk tijdens de thrillerborrel.

Meer recensies van Eline R.