Recensie Door het water, door het vuur

eline.books 27 november 2019
Door het water, door het vuur is een spannend, mysterieus, intrigerend en aangrijpend verhaal. Sommige scenes hadden van mij weggelaten mogen worden, aangezien deze scenes geen toegevoegde waarde aan het verhaal hadden. Daarnaast had was het nog interessanter geweest als er meer scenes uit het ziekenhuis aan het verhaal waren toegevoegd en dan vooral meer gericht op patiënten en hun behandelingen. Tevens begint Door het water, door het vuur met een rustig tempo, maar gedurende het verhaal komt er mede door de spanning meer tempo in het verhaal en uiteindelijk kun je Door het water, door het vuur niet wegleggen totdat je weet hoe het afloopt! --> Vanaf 13 december is de hele recensie te lezen op mijn blog: https://www.elinebooks.com/

Meer recensies van eline.books