Dezelfde personages keren terug in dit afsluitende deel

elinevandm 20 november 2019
Vurige obsessie van Maya Banks vormt het afsluitende deel van de trilogie rond de drie machtige mannen Ash, Gabe en Jace. Beiden hebben meerdere hotels opgericht en zijn steenrijk. In de eerdere delen zagen we al hoe Gabe en Jace vielen voor de vrouw van hun dromen, respectievelijk Mia en Bethany.

Ash, de enige van het trio dat nog geen succes kende en de ware tegenkwam, voelt zich dan ook een beetje verloren nu zijn vrienden plannen maken voor hun toekomst. Tot hij ook iemand ontmoet die hij tot de zijne wil maken, Josie. Zij is een kunstenares en juwelenontwerpster en probeert nog naam te maken in de schilderswereld. Ash lokt haar met een list naar een restaurant waar ze elkaar beter leren kennen en al snel volgt er ook meer.

Toch kennen ze na enkele weken problemen en dit zet alles op scherp. Zoals je wel zal kunnen raden, zal de ellende echter opgelost raken en een happy end volgt dan ook. Dit boek borduurt verder op de eerdere verhalen die verschenen zijn in de Ademloos trilogie en dezelfde personages keren dan ook terug. Op het einde wordt het wel ingewikkeld met eerdere vetes die uitgevochten worden en hier was ik het spoor dan ook wel bijster eerlijk gezegd. Een 4 sterrenrating is mijn eindoordeel voor dit verhaal!

Meer recensies van elinevandm